Tutustu päättyneisiin hankkeisiin, joissa esitellään menneet projektit ja niiden saavutukset. Löydä yksityiskohtaisia raportteja ja analyysitietoja lue lisää -painikkeiden alta.
![Hanke Game Over? - Continue! logo.](https://hyvinvointi.savonia.fi/wp-content/uploads/sites/16/2023/08/Hanke-gameover.png)
Game over? Continue!
Vahvistimme nuorten tulevaisuuden näkymiä, hyvinvointia ja elämänhallintaa ohjatun digipelitoiminnan keinoin.
Teema: hyvinvointi ja tutkimus
Kesto: 1.10.2022 – 31.12.2023
![Käsi ja peliohjain tummalla taustalla.](https://hyvinvointi.savonia.fi/wp-content/uploads/sites/16/2023/08/Hanke-good-gaming.png)
Good Gaming in Finland
Kokosimme yhteen valtakunnallisen osaamisen pelitoiminnassa.
Teema: digitaalinen pelaaminen
Kesto: 1.8.2023 – 31.12.2023
![](https://hyvinvointiteknologia.savonia.fi/wp-content/uploads/sites/16/2023/01/Untitled-1.png)
VirTech
Koulutimme ja opastimme pohjoissavolaisia yrityksiä XR-teknologian käyttöönotossa ja sen soveltamisessa.
Teema: virtuaaliteknologioiden hyödyntäminen
Kesto: 1.10.2021 – 31.8.2023.
![](https://hyvinvointi.savonia.fi/wp-content/uploads/sites/16/2023/01/vireeksi_ht.png)
Vireeksi
Edistimme lähes 200 ammattikuljettajan työhyvinvointia ja -kykyä.
Teema: työhyvinvointi ja tutkimus
Kesto: 1.2.2020 – 30.4.2023
![](https://hyvinvointi.savonia.fi/wp-content/uploads/sites/16/2023/01/vetovoimainen_vanhustyo_logo.png)
Vetovoimainen vanhustyö
Selvitimme vanhustyön veto- ja pitovoimatekijöitä.
Teema: vanhustyö ja toimintamallit
Kesto: 1.1.2020 – 31.12.2022